24.den (2.7 středa)

Ráno vstáváme velmi časně v 5:20, balíme a chvíli před 6h jedeme zdviží na recepci. Platba kartou byla naprosto v pohodě a v 6:05 jsme na zastávce "aeroport limousinu", což je trochu lepší autobus s rozvržením sedaček 2+1. Cena byla více než dvojnásobná (16000 wonů = 240 Kč), než by stálo metro + vlak, ale pohodlí odvozu přímo od hotelu se počítá. Téměř práznými ulicemi a poté venkovskou krajinou jedeme 70 minut na moderní letiště Incheon.

V 9:40 máme odlet s China Airlines do Pekingu (2 hodiny), kde po 3 hodinové pauze nastuopíme let do Mnichova (10 hodin).

Trcohu paradoxně ty 2 hodiny jsme letěli s větším strojem (Boeing 777) než následujících 10 (Boeing 767).
Při přestupu v Pekingu:

Boeing 767 se chystá na let do Mnichova:

Desetihodinový let uběhl celkem v pohotě, spánek jsem vystřídal sledováním hodnotného čínského historického filmu, kde bylo mrvých nespočet a poté jakýmsi slaďákem z doby vrcholného budování socíku ha ha. Do Mnichova přílétáme on-time v 17:40, v 18:20 jsme venku a zde nás čeká ten samý odvoz co jsme měli před 24 dny. Cestou si dáváme dvě přestávky a ve 23:30 jsem doma v Kutné Hoře. A co říci závěrem - zcela jednodušše naprostá spokojenost !