13.den (21.6 sobota)

Ráno si dáváme snídani z vlastních zásob a pak jdeme přes centrum s cílem vylézt na nějaký kopec, kterých je okolo města plno a omrknout vše z perspektivy. Cestou hledáme internetovou kavárnu, kterou nám poradili v informační kanceláři nedaleko hotelu, ale bez úsěpchu, v ponurém podchodě je jakési pochybné doupě. Odpoledne nalézáme internet v budově pošty hned vedle nádraží. Ale teď stoupáme zástavbou "Leninskyj " distrikt severovýchodním směrem na vrchol odhadem 150 mnm. První co člověka zaujme je velký počet především vojenských lodí v celém zálivu, významná námořní základna se nezapře.

Skalnatý vrcholek je plný střepů, asi se zde konají mohutné chlastací orgie spojené s rozbíjením všeho skleněného. Ale výhled je pěkný a pokud by se okolí zcivilizovalo, mohlo by to být lákadlo pro turisty. Poté jdeme západním směrem okolo dvou krásných kostelů přes Okeánský prospekt na ulici Naberežnaja. Cestou testuji místní velký "Chot dog" za 30 rublů, snad to nebylo z hafíka ha ha.

Cestou k hotelu míjíme fitnesko ha ha:

Odpoledne jdeme na poštu na i-net, spojení je rychlé a stojí 50 rublů / půl hodiny. Nedaleko je socha netřeba říkat koho:

Poté pokračujeme na nábřežní ulici - zde a na plážích okolo to žije, lidé tráví volný den všelijak:

Nedaleko se nalézá Okeanarium, tak si kupujeme za 120 rublů lístky a jdeme se podívat co mají hezkého v akváriích. V dolním poschodí jsou akvária a jedno velké uprostřed, nahoře je výstava různých fosílií a vycpaných / v láku naložených živočichů.

Pak si sedáme u stánku nedaleko a dáváme si licencovaného Bažanta a pozorujeme ruch okolo.

Předposlední den v Rusku se blíží ke konci, zítra večer ve 22:00 místního času bychom měli vyplout směr Japonsko.